סניף פתח תקווה קריית מטלון

גונן 3, פתח תקווה

06:30-22:00 :א׳-ש׳
*ללקוחות בעלי כרטיס חכם בלבד

סניף פתח תקווה קריית מטלון

הסניף מבחוץ הסניף מבפנים

מארחים את החפצים שלכם

  •  מארחים את החפצים שלכם
  •  מארחים את החפצים שלכם
קרא עוד

מידע נוסף על הסניף

אחסון תכולת דירה בפתח תקווה – סניף קריית מטלון

אחת הערים המתפתחות ביותר בישראל בשנים האחרונות היא פתח תקווה – שכונות חדשות, התחדשות עירונית ופיתוח משמעותי הובילו ישראלים רבים להקים, לבנות ולטפח את המשפחה שלהם בפתח תקווה. אם אתם פתח-תקוואים ותיקים גאים או תושבים טריים בעיר וזקוקים לשירות אחסון תכולת דירה בפתח תקווה, כדאי לכם לקרוא את המאמר.

ישנם הרבה מצבים בחיים בהם אנחנו צריכים אחסון תכולת דירה בפתח תקווה: יכול להיות שאנחנו עוברים לדירה קטנה בשכירות באופן זמני בין מכירת הדירה הנוכחית או סיום חוזה שכירות ועד לכניסה לדירה הבאה. יכול להיות שאנחנו יוצאים לשליחות או רילוקיישן בחו”ל, אבל לא רוצים להיפרד מכל החפצים שהצטברו במשך השנים. מי שעושה שיפוץ מקיף בבית עובר לפעמים לדירה זמנית וצריך לפנות את כל הבית לטובת השיפוץ – מה שמצריך אחסון תכולת דירה בפתח תקווה.

ישנם גם מקרים פחות נעימים שמצריכים אחסון תכולת דירה בפתח תקווה – גירושים שמצריכים אותנו להעביר תכולת בית (או חצי ממנה) לאחסון זמני עד למציאת דירה ראויה, או מוות של קרוב משפחה (בשיבה טובה) שמעלה הצורך לבצע אחסון תכולת דירה עד להחלטה מה עושים עם הרהיטים והחפצים שככל הנראה יש לנו קשר סנטימנטלי אליהם.

עבור כל מי שמחפש אחסון תכולת דירה בפתח תקווה, תשמחו לדעת שיש פתרון נגיש, יעיל ומקצועי – מחסנים להשכרה המיועדים לאחסון חפצים וציוד ללקוחות פרטיים (וגם עסקיים). בעזרת מחסן להשכרה בפתח תקווה, תוכלו לעבור לחו”ל בראש שקט או לשפץ את הבית בלב שלם, כשאתם בטוחים שכל החפצים שלכם שמורים במתחם מסודר ומאובטח. איך עובדים שירותי אחסנה מתקדמים בימינו? ומהם היתרונות של אביה אחסנה בכל הנוגע לביצוע אחסון תכולת דירה בפתח תקווה?

מה זה אחסון תכולת דירה בפתח תקווה?

הרבה מאיתנו לא יודעים על האפשרות של אחסון תכולת דירה עד שאנחנו נתקלים בצורך הזה במהלך החיים שלנו. אחסון תכולת דירה בפתח תקווה הוא שירות נוח וזמין שמאפשר לכל אחד לאחסן תכולה שלמה של דירה, מכל סיבה: מעבר דירה זמני לבית ההורים או לדירה שכורה וקטנה, רילוקיישן או שליחות לחו”ל, גירושים, מוות במשפחה, ירושה ועוד.

בעבר הרחוק, אחסון תכולת דירה נעשה לרוב במכולות או בהאנגרים נטושים, וכלל תחזוקה רעועה. היום ניתן ליהנות משירותי אחסון תכולת דירה בפתח תקווה באיכות מעולה ובמתחמי אחסנה מתוחזקים, שמורים ומאובטחים. חברת אביה אחסנה, החברה הגדולה בישראל בתחום האחסנה, מציעה 13 סניפים ברחבי הארץ, לרבות שני סניפים בפתח תקווה, בקריית מטלון ובקריית אריה. אנחנו באביה אחסנה נשמח לארח את החפצים שלך בחדר אחסנה ייעודי לתקופת הזמן הנדרשת על ידיך

איך מזמינים אחסון תכולת דירה בפתח תקווה?

אם אתם חושבים על אחסון תכולת דירה כפתרון המתאים לכם, חשוב שתחברו במתחם אחסנה שישמור על החפצים היקרים והאהובים עליכם בצורה הטובה והיעילה ביותר, כדי שתוכלו להוציא אותם בדיוק במצב בו עשיתם להם צ’ק אין. כדי להגיע למצב כזה, התפקיד שלכם הוא לארוז מראש ובצורה טובה את כל התכולה המיועדת לאחסנה, ולדאוג להובלה אל מתחם האחסון המיועד, בו שוכן מחסן להשכרה בפתח תקווה. אנחנו באביה אחסנה מארחים את החפצים של הלקוחות ממש כמו אורחים בבית מלון, ומציעים אפשרות שילוב של הובלה ואחסנה, שירותי אריזה וחנות אונליין למוצרי אריזה למעבר דירה. המטרה המרכזית של אביה היא שהלקוחות יוכלו לחיות בראש שקט בזמן המעבר הזמני ולאורך כל התקופה בה הם משתמשים באחסון תכולת דירה בפתח תקווה, אצל אביה אחסנה.

שני הסניפים של אביה אחסנה בפתח תקווה הם סניף קריית אריה וסניף קריית מטלון. שניהם נגישים 24/7  באמצעות כרטיס חכם וקוד סודי אישי.

איך דואגים לאחסון תכולת דירה בפתח תקווה שישמור לנו על החפצים האהובים?

עבור רוב האנשים, החפצים השונים המרכיבים את תכולת הדירה שלהם הם הרבה מעבר לחפצים חומריים. אנחנו קשורים לרהיטים שעוברים דורות רבים במשפחה או שמלווים אותנו כבר שנים רבות, קשורים לציוד לילדים, לספרים שעיצבו את מי שאנחנו, אפילו לבגדים שאנחנו לא משתמשים בהם ביום-יום. את החפצים שאנחנו מאחסנים קיבלנו במתנה מאנשים יקרים והם מסמלים זיכרונות שיישארו איתנו לנצח. לכן, חשוב מאוד לבחור בחברת אחסנה עם ניסיון רב שנים ושירות ללא פשרות, כזו שמציעה אחסון תכולת דירה כבר שנים רבות. בנוסף, כדאי לבחור בחברה שעושה את החיים קלים יותר, כמו אביה אחסנה, שמציעה שילוב של הובלה ואחסנה. האמינו לנו, מדובר בחבילה שמגדילה את השקט הנפשי ומונעת דפיקות לב מואצות ביום ההובלה והאחסנה.

אילו שירותים מקבלים כשמזמינים אחסון תכולת דירה בפתח תקווה?

באביה אחסנה, שירותי אחסון לא תמיד מסתיימים ביחידת אחסון בלבד. כאשר משריינים אחסון תכולת דירה, אפשר גם לקנות קרטונים למעבר דירה, ניילון פצפצים ומוצרים נוספים דרך חנות אונליין למוצרי אריזה. שירותי האחסנה של אביה כוללים אחסנה של פריטים בודדים, אחסנה לטווח ארוך וגם קצר, שירותי הובלה ואריזה ועוד. שתפו אותנו בצרכים שלכם ויועצי האחסון של אביה אחסנה יסייעו לכם להתאים  עבורכם את חבילת השירות הרצויה.

מרכיב חשוב באחסון תכולת דירה בפתח תקווה – גישה נוחה ומהירה לחפצים

במרבית המקרים, מי שבוחר לאחסן תכולת דירה שלמה לא זקוק לחפצים ולציוד מיחידת האחסון במהלך תקופת האחסון. עם זאת, לפעמים אתם צריכים שתהיה לכם נגישות טובה לחפצים מסוימים כאשר משתמשים באחסון תכולת דירה בפתח תקווה. לפעמים יש צורך בהעברת דירה בשלבים, לעתים צריך לקחת חלק מהדברים לשימוש ולפעמים אנחנו פשוט מתגעגעים לרהיט האהוב עלינו.

בהתאם לצרכים שלכם, סניפי אביה אחסנה בפתח תקווה מציעים נגישות מסביב לשעון 24/7, באמצעות כניסה למתחם עם כרטיס חכם וקוד סודי אישי,. עבור מי שנמצא בחו”ל, ניתן לתת ייפוי כוח למקורבים או בני משפחה כדי שתוכלו להשאיל להם דברים או לדאוג שישלחו אליכם את הקפוצ’ון ששכחתם לארוז לחורף בשיקגו.

הדרך הכי טובה לקבל אחסון יעיל – להתייעץ עם מומחים

רוב הלקוחות שמזמינים אחסון תכולת דירה בפתח תקווה עושים זאת בפעם הראשונה. לכן, אנחנו ממליצים להיעזר בייעוץ של מומחי אחסנה מנוסים, כמו יועצי האחסנה של אביה אחסנה. יחד איתם תוכלו למפות את הצרכים שלכם ולהתאים את חדר האחסנה המתאים להם. התאמה מקצועית של נפח האחסנה, לצד אריזה נכונה, יכולים לחסוך ולהביא לגודל אופטימלי של חדר האחסנה. אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר אונליין, ניתן להיכנס למחשבון האחסנה של אביה אחסנה, להקליד את הפרמטרים הרלוונטיים וגם לבצע הזמנה מיידית.

גמישות באחסון תכולת דירות בפתח תקווה

גמישות היא מרכיב הכרחי בכל הנוגע לאחסון תכולת דירה. תהליך מכירה ורכישה של דירה, למשך, יכול להתעכב מעבר לצפוי, ובהתאם גם אחסון תכולת דירה בפתח תקווה. יכולים להיווצר מקרים בהם אתם חוזרים לישראל מוקדם מהצפוי, מה שמצריך הוצאה מוקדמת של תכולת הדירה מאחסנה. כדי לתת מענה לדינמיות הזו, אביה אחסנה מציעה לכם להזמין חדר אחסנה ללא התחייבות וללא דמי ביטול (מלבד שירותי ההובלה) כך שמי שעדיין לא הכניס ציוד לחדר האחסנה, לא מתחיל לשלם. זמן האחסנה המינימלי עומד על 30 יום ואחריו ניתן לפנות את חדר האחסנה בכל עת ולשלם רק על תקופת האחסנה בפועל.

סיכום

לסיכום, ישנן סיטואציות רבות הדורשות אחסון תכולת דירה בפתח תקווה, ודברים רבים שצריך לקחת בחשבון. כדי שהאחסנה תהיה בראש שקט, כדאי לבחור בשירותי אחסנה במתחם בטוח, מסודר ומאורגן. אביה אחסנה מארחת בכל יום את החפצים של אלפי ישראלים בכל רחבי הארץ ותשמח לארח גם את תכולת הדירה שלכם.

אחסנה נעימה!

מארחים את החפצים שלכם

  •  מארחים את החפצים שלכם
  •  מארחים את החפצים שלכם
  •  מארחים את החפצים שלכם
  •  מארחים את החפצים שלכם
קרא עוד

אודות הסניף

לאיכות בלתי מתפשרת בתחום האחסנה.השירות האישי והמשפחתי, יחד עם שדרת מחסנים בסטנדרט גבוה, הקנו לאביה שם נרדףרחוק מצומת לטרון. לקוחות אביה מצאו בו בית חם, לא רק לרכוש שלהם, אלא גם להם.בשורה חדשה לתחום האחסון. מתחם האחסון הראשון הוקם בקיבוץ הראל, הנמצא לאחברת אביה אחסנה הוקמה לפני 22 שנים על ידי משפחת איילון, מתוך מטרה להביא

 

 

13 סניפים בפריסה ארצית!

פריסת הסניפים הרחבה שלנו מאפשרת לכם לבחור את הסניף המתאים לכם ביותר

לסניף הקרוב אליכם

למה אנחנו
טובים לך?

הצטרפו לאלפים ברחבי הארץ שכבר נהנים משירותי האחסנה וההובלה של אביה.

rating-bg-svg-elem
rating-bg-svg-elem

זה מה שהלקוחות שלנו אומרים עלינו

יצירת קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם עם תשובות לכל השאלות

    מחפשים אחסנה, השכרת מחסן או השכרת מחסנים? הגעתם למקום הנכון!

    יש הרבה חברות אחסנה, אבל רק אביה אחסנה נותנת לכם פתרון השכרת מחסן שיתאים בדיוק בשבילכם. כחברת אחסנה הגדולה בישראל, אביה אחסנה מציעה פתרונות אחסנה מגוונים, עם אפשרות השכרת מחסנים וחדרי אחסנה בגדלים שונים, החל מ- 1 קוב. ואם נדרשת אחסנה לתכולה גדולה יחסית, ניתן לצרף השכרת מחסנים ליצירת נפח אחסנה גדול יותר.
    אביה אחסנה מפעילה 13 סניפים בפריסה ארצית, שבכל אחד מהם תמצאו השכרת מחסנים במגוון רחב של גדלים. כך שאם אתם מחפשים השכרת מחסן, תוכלו למצוא אצלנו אחסנה שתתאים לכם – השכרת מחסן שקרוב אליכם לבית או השכרת מחסנים במיקום מרוחק יותר, בעלות נמוכה יותר.
    הסיבות בגללן מחפשים השכרת מחסנים הן מגוונות. לעתים נדרשת השכרת מחסן בשלבים שונים של מעבר בין דירות, כשעוברים לדיור זמני ומבצעים השכרת מחסן כדי לאחסן את כל מה שלא ניתן להעביר אליו. לעתים הפתרון של השכרת מחסנים מתאים במקרים של שיפוץ בבית או יציאה לרילוקיישן. לעצים עוברים לדירה קטנה יותר, או שהבית עמוס, ופתרון של השכרת מחסן עשוי להקל על העמוס ולאפשר שמירה של חפצים שיקרים ללבכם אבל פשוט אין להם מקום בבית.
    גם עסקים יכולים להפיק תועלת משירות של השכרת מחסנים. בין אם מדובר במלאי, בציוד עונתי (שמשיות בחורף, תנורי חימום בקיץ), בניירת, בכלי עבודה או בציוד נוסף שאין לו מקום בבית העסק, השכרת מחסן במרחק נסיעה קצר יכולה לחסוך עלויות לעסק. אז גם אתם בעלי עסקים קטנים, או אפילו עצמאיים, שווה לכם לשקול שירות של מחסנים להשכרה.
    לפני שאתם מחליטים על השכרת מחסן, שימו לב שכדאי לבחור בחברת אחסנה שמציעה שירות ברמה גבוהה, מקפידה על תחזוקה ונקיון שוטפים וכמובן מציעה השכרת מחסנים המצויידים במערכות אבטחה ובקרה מקיפות. בנוסף לכל אלה, אביה אחסנה מציעה ביטוח תכולה מקיף, על כל צרה שלא תבוא, ולכן השכרת מחסנים באביה אחסנה נותנת לכם ראש שקט. לא בטוחים? לפני שאתם מחליטים על השכרת מחסן, אתם מוזמנים לבוא לביקור התרשמות באחד מהסניפים שלנו (בתיאום מראש) ולראות איך מתבצעת אצלנו אחסנה ולמה אנחנו מובילים את השוק של מחסנים להשכרה.
    רוצים השכרת מחסן שניתן להיכנס אליו בשעה מאוחרת או בסופ”ש? מרבית הסניפים שלנו נגישים 24/7 – כאשר אתם מחליטים לבצע השכרת מחסן אצלנו, תקבלו מאיתנו כרטיס חכם וקוד סודי אישי, שבאמצעותם תוכלו לגשת לחדר אחסנה שלכם מסביב לשעון ובכל ימות השבוע.
    ולא פחות חשוב – בעת ההחלטה על השכרת מחסנים, חשוב לקחת בחשבון גם שירות. כחברת אחסנה מובילה ומתקדמת, אביה אחסנה מפעילה מוקד שירות לקוחות הזמין לרשותכם באמצעות וואטסאפ, מסנג’ר, מייל וטלפון.
    אז נסיים איפה שהתחלנו – אם חיפשתם השכרת מחסנים, הגעתם למקום הנכון. עם פריסה של 13 סניפים, שירות לקוחות רב-ערוצים, גישה 24/7 ברוב הסניפים של השכרת מחסנים, מערכות אבטחה, נקיון ותחזוקה ברמה גבוהה וביטוח תכולה מקיף, אם תבחרו בשירות של השכרת מחסנים אצלנו, תיהנו מרמה גבוהה של מחסנים להשכרה, מראש שקט. תשאלו את הלקוחות שלנו, הם ישמחו להעיד בעצם שכאשר מדובר על השכרת מחסנים, אביה אחסנה מעניקה את החבילה המקיפה, האיכותיות והמשתלמת ביותר.

    בודק...