מחפשים מחסנים להשכרה בחיפה? עבור אחסון של חפצים, ציוד וריהוט מכל סוג, כדאי להכיר את שלושת מתחמי האחסנה של אביה אחסנה באזור חיפה והקריות, המספקים פתרון מתקדם ונוח, המוביל את מהפכת האחסון בישראל.

עבור מי שגר בעיר גדולה כמו חיפה, מחסן להשכרה בחיפה מהווה פתרון מעולה לארח בו את כל החפצים שאינם נדרשים בשגרת היום-יום. יחידות אחסון של אביה אחסנה זמינות בגדלים שונים – החל מחללים קטנים לפריטים בודדים ועד יחידות גדולות לאחסון תכולת דירה בחיפה – והכל במתחם אחסנה מתקדם, נקי, מצויד במצלמות ושירותי אבטחה אנושית.

מהן הסיבות לשימוש במחסן להשכרה בחיפה?

ישנם מקרים בהם הבית מתחיל להיראות כמו מחסן מרוב חפצים ההולכים ונערמים בחדרים השונים. אם זה המצב בבית שלכם, יכול להיות שזה הזמן לאחסן חלק ניכר מהחפצים והציוד – ולשמור על איכות חיים ומרווח נשימה בבית.

מחסן להשכרה בחיפה, מבית אביה אחסנה, מציע אחסון של חפצים מכל סוג וכל גודל – החלק מאחסון של ציוד סקי, דרך בגדים שלא בשימוש, אופניים, עגלות ילדים, מתקני כושר ועד ריהוט של דירה שלמה ואחסון תכולת דירה בחיפה. אביה מציעה גם חנות אונליין למוצרי אריזה למעבר דירה עם ארגזים למעבר דירה, פצפצים לאריזה ועוד.

המיקום הנגיש של הסניפים בחיפה, העובדה כי הם פתוחים מסביב לשעון 24/7 והגישה הנוחה באמצעות אפליקציה או כרטיס חכם וקוד סודי אישי, מאפשרים זמינות מקסימלית לכל מטרה. עבור מי שנמצא בחו”ל, ניתן לתת ייפוי כוח למקורבים או בני משפחה על מנת שיוכלו לגשת למחסן להשכרה בחיפה אשר ברשותכם, ולקחת ממנו דברים בקלות.

מחסן להשכרה בחיפה – פתרון למעבר דירה באופן זמני

מחסן להשכרה בחיפה מהווה פתרון במעבר דירה זמני, כאשר יש צורך בשמירת הריהוט והחפצים מהדירה הקודמת לקראת מעבר דירה עתידי. המקרים הנפוצים הדורשים אחסון הם רילוקיישן, מעבר לבית ההורים בין דירות שכורות או לקראת מעבר עם בן\בת הזוג, גירושים, או שיפוץ המצריך אחסון של חלק מתכולת הבית (או כולה). במקרים שכאלו, מחסן להשכרה בחיפה מהווה פתרון הולם.

בנוסף, מי שירש רהיטים וחפצים ואין לו מקום בשבילם בדירה, עשוי להזדקק למחסן להשכרה באופן זמני. באופן כללי, כאשר קרוב משפחה נפטר ויש לפנות את הדירה שלו, מחסן להשכרה בחיפה מהווה פתרון מתאים לסיטואציה.

בעלי עסק? מחסן להשכרה בחיפה מציע חלופה יעילה

בעלי עסקים בעיר הנמל הצפונית ימצאו במחסן להשכרה בחיפה במתחם אחסנה ייעודי בתור פתרון יעיל ומשתלם, אשר מהווה חלופה לשכירת מחסן בצמוד לעסק, הכולל דמי שכירות יקרים וארנונה עסקית. כל מחסן להשכרה בחיפה של אביה אחסנה מציע זמינות מסביב לשעון, גישה קלה ומהירה, ביטוח מקיף ואבטחה טכנולוגית ואנושית.

אביה אחסנה – שירות מחסן להשכרה בחיפה בתנאים מעולים

אביה אחסנה היא חברת האחסון הגדולה בישראל, אשר פועלת כבר שני עשורים ומפעילה 13 סניפים ברחבי הארץ, מהם שלושה באזור חיפה והקריות. החברה צברה במשך השנים מוניטין של חברה איכותית, אמינה, מומחית ובעלת תודעת שירות גבוהה. ובצדק רב, אם זה בסדר שנפגין קצת שביעות רצון עצמית.

השימוש במחסן להשכרה בחיפה מבית אביה אחסנה מציע יתרונות כגון אבטחה באמצעות מצלמות אבטחה, מתחם מסודר ומאורגן, מערכות אוורור, הדברה לעתים קרובות, ביטוח מקיף לתכולה, תשלום גמיש על אחסון בפועל בלבד ועוד.

סניפי אביה אחסנה בחיפה ממוקמים בסניף חיפה המפרץ, סניף חיפה מילואות (פארק תעשיות מילגד) וסניף חיפה צ’ק פוסט – שלושתם פתוחים 24/7 (בכניסה באמצעות כרטיס חכם וקוד אישי סודי).

מעבר לכך, מומחי האחסנה של אביה אחסנה כאן לשירותכם – השירות של החברה כולל ייעוץ מקצועי והתאמת פתרונות לצרכים של כל לקוח ולקוחה, שילוב של הובלה ואחסנה, אפשרות להוספת שירותי אריזה, חנות מקוונת למוצרי אריזה למעבר דירה, שירותי אחסנה מגוונים ועוד- הכל כדי לארח את החפצים שלכם בצורה הטובה ביותר במחסן להשכרה בחיפה.

אחסנה נעימה!