Box guy

אביה אחסנה

אחסון תכולת דירה
בפריסה ארצית!

13 סניפים.

מצאו את הסניף הקרוב אליכם >>

    רוצים הצעת מחיר?
    כמה פרטים ונחזור אליכם
    לשוחח עם יועץ אחסנה:

    להצעה מהירה היכנסו

    למחשבון האחסנה

    מתחילים לחשב כאן
    formula-bg-svg-elem
    formula-bg-svg-elem
    <p>עוברים? משפצים? יוצאים לרילוקיישן?</p>
    <p>מרחק או מחיר?</p>
    בואו למצוא את הסניף הקרוב לביתכם >>
    home-video-block-svg-elem

    אביה. אחסנה נעימה.

    מה זו בעצם אחסנה?

    formula-bg-svg-elem
    formula-bg-svg-elem
    <p>להכניס ולהוציא חפצים או סתם לבקר</p>
    <p>הכל אפשרי,<br />
אנחנו כאן לעזור!</p>
    <p>חבילה משולבת של הובלה ואחסנה</p>
    formula-bg-svg-elem
    formula-bg-svg-elem
    <p>אין דמי ביטול!</p>
    <p>חמישה כוכבים!</p>
    <p>תקפצו לביקור!</p>
    לשיחה עם יועץ אחסנה: 072-245-8989

    יצירת קשר

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם עם תשובות לכל השאלות

      מחפשים אחסון תכולת דירה? הגעתם למקום הנכון!

      אחסון תכולת דירות: כל מה שצריך לדעת

      דבר ראשון – מה זה בעצם? זהו שירות אחד המוצע על ידי חברות כגון אביה אחסנה, העוסקות במתן שירותי אחסון. שירות זה מאפשר לאחסן את תכולת הדירה במקום בטוח ומוגן לתקופות זמן שונות.

      הנסיבות שבהן יש צורך בשירות כזה הן מגוונות:

      • מעבר דירה: כאשר עוברים דירה, לעתים יש פער זמן בין עזיבת הדירה הקודמת לבין הכניסה לדירה החדשה. בתקופה הזו מוצאים פתרון דיור זמני, אך נוצר צורך לאחסן את תכולת הדירה עד שניתן יהיה להיכנס לדירה החדשה.
      • שיפוץ דירה: כאשר מבצעים שיפוץ דירה, לעתים קרובות יש צורך לאחסן את תכולת הדירה, באופן חלקי או מלא, עד לסיום השיפוץ.
      • רילוקיישן: כאשר נוסעים לחו”ל לפרק זמן ממושך, לעתים קרובות יש צורך לאחסן את תכולת הדירה, ובעיקר את הפריטים שהם בעלי ערך סנטימנטלי – אלבומי תמונות, מסמכים, מזכרות וכו’.
      • עלייה:עולים חדשים מביאים איתם לרוב חפצים רבים. לעתים הם נכנסים לדיור זמני עד שהדירה המיועדת להם תהה מוכנה, לעתים הם נמצאים עדיין בשלב של חיפוש דירה, ולכן הם משתמשים בינתיים בשירותי אחסון.
      • פטירה: של קרוב משפחה מבוגר, שלאחריה יש צורך לאחסן חלק מהתכולה שהשאיר אחריו, לצורך בדיקה, סידור ושמירה של חלק מהזכרונות למען הדורות הבאים.
      • גירושין או פרידה: של בני זוג, המחייבת את אחד מבני הזוג לעזוב את הבית, לעתים לדיור חלופי זמני, ובעקבותיו צורך לבצע השכרת מחסן קטן כפתרון זמני לאחסון תכולה.

      מה חשוב לבדוק לפני שמבצעים אחסון תכולת דירות?

      לפני שבוחרים חברת אחסנה לצורך אחסון התכולה, חשוב לבדוק מספר דברים:

      • גודל המחסן: חשוב לבחור מחסן בגודל המתאים לתכולת הדירה שלכם. באביה אחסנה אנחנו מאפשרים ללקוחותינו לעשות זאת באמצעות שיחה עם יועץ אחסנה, שיעזור לכם להעריך מה נפח חדר האחסנה שתצטרכו. זאת כמובן ללא תשלום וללא התחייבות. אם תעדיפו, תוכלו לעשות זאת באופן עצמאי וממוחשב באמצעות מחשבון האחסנה באתר שלנו.
      • מיקום המחסן: במידה ואתם מעריכים שתצטרכו להגיע לעתים קרובות לחדר האחסנה שלכם, מומלץ לקחת חדר אחסנה במרחק נסיעה לא גדול ממקום המגורים הנוכחי או העתידי שלכם. ברוב המקרים, סניפים הממוקמים בערים יהיו יקרים יותר, ולכן במידה ואם מעריכים שיהיה לכם צורך מועט בהוצאה והכנסה של חפצים מחדר האחסנה, תוכלו לבחור בסניף מרוחק מעט יותר ולשלם פחות. לאביה אחסנה יש פריסת סניפים רחבה, כך שתוכלו לבחור בסניף המתאים לכם, גם מבחינת תקציב וגם מבחינת שימושיות. חשוב לציין שמרבית סניפי אביה אחסנה זמינים לכניסת לקוחות 24/7, באמצעות צ’יפ וקוד סודי. המשמעות היא שניתן להיכנס אליהם 24 שעות, 7 ימים בשבוע, גם בשבתות ובחגים. יתרון משמעותי במידה ואתם מעריכים שתצטרכו זמינות של החפצים שמאוחסנים בחדר האחסנה שלכם, ובעיקר אם הדבר עשוי לעתים להיות בלתי צפוי.
      • מחירי האחסון: כפי שנאמר בסעיף הקודם – השכרת מחסן בסניף מרכזי, בערים כמו תל אביב, חולון, פתח תקווה או ראשון לציון, יהיה יקר יותר ממחסן בסניפים מרוקחים יותר כמו כוכב יאיר, שדי חמד או יד בנימין. בנוסף, סניף הזמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע יהיה יקר יותר מסניף שפעיל רק בשעות פתיחה סטנדרטיות. אז בחרו בתבונה ואל תשלמו סתם על מחסן בסניף מרכזי אם אתם לא זקוקים לו.
      • ביטוח: התשלום עבור ביטוח תכולה הינו נפרד מהתשלום עבור חדר האחסנה, וגובהו תלוי בשווי של התכולה שאתם מאחסנים, בהתאם להצהרה שלכם. אנחנו מסייעים גם בהערכת שווי התכולה לצרכי ביטוח, אבל חשוב לוודא שערכי הביטוח תואמים לשווי האמיתי של החפצים המאוחסנים. במקרה של ביטוח חסר, כלומר ביטוח חפצים בשווי הנמוך משווים האמיתי, במקרה של נזק תקבלו פיצוי רק בהתאם לערך עליו הצהרתם ושילמתם.

      אז כמה זה עולה?

      שאלה טובה שאין עליה תשובה פשוטה. העלות נקבעת על ידי שני פרמטרים עיקריים – גודל חדר האחסנה הנדרש ומיקום הסניף. אבל אם אתם בכל זאת רוצים תשובה לשאלה כמה עולה אחסון של תכולת דירה, הכנו עבורם טבלה, שמאפשרת לדעת את סדרי הגודל של העלויות הצפויות. שימו לב שטווח המחירים הוא רחב, בהתאם לגודל חדר האחסנה ומיקום הסניף. כל המחירים כוללים מע”מ, ומתייחסים לעלות החודשית של השכרת חדר האחסנה. כדי להקל עליכם בחישוב נפח חדר האחסנה הנדרש לכם, יצרנו את המחשבון הדיגיטלי המתקדם שלנו, באמצעותו ניתן לקבל הערכה של גודל חדר האחסנה הנדרש לכם, לקבל הצעות מחיר לאחסנה בסניפים שונים ואף לבצע הזמנה של חדר אחסנה. ניתן בנוסף לדבר טלפונית עם אחד מיועצי האחסנה שלנו, ללא תשלום וללא התחייבות, לצורך קבלת הערכה של נפח האחסנה הנדרש לכם.

       

      סוג חדר נפח חדר אחסנה תכולה אפשרית טווח מחירים (ל- 30 יום)
      קטן 7-10 קוב מתאים לצורך אחסון תכולת דירה קטנה 400-900 ₪
      בינוני 11-20 קוב מתאים לצורך אחסון תכולת דירה בינונית 420-1,615 ₪
      גדול 20 קוב ומעלה מתאים לצורך אחסון תכולת דירה גדולה החל מ- 45 ₪ לקוב

       

      ולא לשכוח ביטוח!

      הזכרנו את זה קודם, וחשוב להדגיש – האחסנה עצמה אינה כוללת ביטוח תכולה. הביטוח הינו בתשלום נוסף, בהתאם לערכי הביטוח שאתם מצהירים עליהם. הביטוח יכסה אתכם בכל מקרה של נזק לתכולה, כתוצאה מאירועים כגון שריפה, הצפה או רעידת אדמה. לכן לא כדאי להתפשר, וחשוב להצהיר על הערך האמיתי של החפצים אותם אתם מאחסנים.

      לסיכום, אם אתם עוברים דירה, מבצעים שיפוץ, יוצאים לרילוקיישן או זקוקים למחסן, השכרת מחסן לאחסון של תכולת דירה הוא שירות אחסון המאפשרים לכם לאחסן את תכולת הדירה שלכם במקום בטוח ומוגן. לפני שאתם בוחרים שירות אחסון, חשוב לבדוק מספר דברים, כגון נפח המחסן הנדרש לכם, מיקום המחסן, מחירי האחסון וקיומו של ביטוח.

      יש הרבה חברות אחסנה, אבל רק אביה יודעת להתאים השכרת מחסן לתכולת דירה בדיוק בשבילכם. אנחנו מציעים פתרונות מגוונים עבור אחסון תכולת דירות, עם אפשרות לבצע השכרת מחסן לתכולת דירה בדיוק בנפח שדרוש להם ובמגוון רחב של סניפים בפריסה ארצית. ואם אתם צריכים אחסון של תכולת דירה בנפח גדול, ניתן לצרף, מספר חדרי אחנה ולקבל אחסון תכולת דירות במחיר משתלם שיתאים בדיוק למה שאתם צריכים.

      אם חשוב לכם לבצע אחסון של תכולת דירה שתהיה קרובה אליכם, אצלנו יש מגוון פתרונות השכרת מחסן לתכולת דירה במרכז הארץ ובאיזור חיפה והקריות. ואם אתם מוכנים ללכת על מיקום קצת רחוק יותר (ועדיין במרחק נסיעה סביר), יש לנו גם אחסון תכולת דירות במחיר משתלם אפילו יותר.

      בודק...