עבור מי שגר בעיר ללא הפסקה, ישנן סיטואציות ומצבים אשר דורשים אחסון תכולת דירה בתל אביב. בין אם מדובר בתקופת מעבר בין דירות, שיפוץ של הדירה, רילוקיישן למטרות עבודה, נסיעה ארוכה לחו”ל או חזרה לבית ההורים לתקופה מסוימת – ישנן נסיבות בהן עולה הצורך למצוא פתרון אחסון עבור הריהוט והציוד שנצבר עם השנים. למרבה השמחה, כיום ישנם פתרונות מצוינים המאפשרים לאנשים במצבים כאלו לבצע אחסון תכולת דירה בתל אביב, במחסנים המיועדים לכך, כגון המתחם של אביה אחסנה ברח’ קרליבך. בעזרת מחסן להשכרה בתל אביב, תוכלו לחזור לעיר בקלות ובנוחות, כשאתם יודעים שהחפצים שלכם שמורים, בטוחים ומבוטחים.

מה זה בעצם אחסון תכולת דירה בתל אביב?

אחסון תכולת דירות הוא שירות אשר עלה וצמח בשנים האחרונות, כדי לספק פתרון נוח וידידותי לכל מי שצריך אחסון תכולת דירה. אם בעבר פתרונות האחסון כללו מבנים רעועים ונטושים בשולי הערים, עם תחזוקה לא קפדנית, כיום ישנם שירותי אחסנה כמו אביה אחסנה, חברת האחסנה הגדולה בישראל, המציעים חללי אחסון נקיים, מאובטחים ומסודרים, אליהם ניתן להעביר את כל תכולת הדירה (חפצים, רהיטים, ארגזים ועוד), שם הם נמצאים במחסן להשכרה ייעודי עד למועד בו יש בהם שוב צורך.

מה צריך לעשות בשביל ליהנות מאחסון תכולת דירה בתל אביב?

על מנת לאפשר את אחסון תכולת דירה, יש לארוז את כל החפצים ולבצע הובלה מהדירה אל המחסן. אביה אחסנה מציעה אירוח לחפצים ברמה של בית מלון, שילוב של הובלה ואחסנה ואף שירותי אריזה – הכל כדי להקל על לקוחותיה בדרך לאחסון תכולת דירה בתל אביב.

חשוב לבחור בחברה מומלצת לאחסון תכולת דירה בתל אביב

רבים מאיתנו מחזיקים בדירה פריטים יקרי ערך מבחינת שווי כספי ובעיקר מבחינה סנטימנטלית. לכן, לפני שבוחרים את חברת האחסון, חשוב לוודא כי מדובר בחברה מומלצת ובעלת ניסיון, אשר מציעה שירותי אחסון תכולת דירה כבר שנים רבות. שילוב של הובלה ואחסנה יכול להיות יעיל, משום שצוותי ההובלה הם חלק מכלל השירותים הניתנים על ידי גורם אחראי אחד.

אביה אחסנה מציעה צוותי הובלה עם תודעת שירות גבוהה במיוחד, תנאי אחסנה השומרים על החפצים שלכם וביטוח מקיף לכל צרה שלא תבוא.

שירותים לדוגמה הכלולים באחסון תכולת דירה 

חברות אחסון דירה מציעות, בין היתר, שירותי אחסנה של תכולת דירה קטנה וגדולה, שירות רכישת קרטונים, פצפצים ומחירי אריזה נוספים במחיר משתלם, אחסנה של פריטים בודדים, אחסנה לטווח קצר, אחסנה לטווח ארוך, מצלמות אבטחה מחוץ למתחם האחסנה, שירותי הובלה ואריזה מהבית וביטוח מלא על כל התכולה.

גישה רציפה לחפצים המאוחסנים

בחלק מהמקרים, מי שמעוניין באחסון תכולת דירה בתל אביב יודע שהוא מאחסן את החפצים למשך תקופה ארוכה, שרק בסופה יצטרך לקחת אותם. במקרה זה, ייתכן שעדיף לאחסן את תכולת הדירה בסניף מרוחק יותר, ובכך לחזסך בתשלום החודשי. לעומת זאת, ישנם מקרים בהם נדרשת נגישות רבה לחפצים – כדי להעביר אותם בשלבים למקום חדש, או פשוט כי התגעגעתם לרהיט שאתם אוהבים. על מנת לספק שירות מותאם לצרכי הלקוחות, סניף אביה אחסנה תל אביב, הממוקם בצומת הרחובות קרליבך-החשמונאים (בסמוך לקניון TLV) זמין משעה 6:30 בבוקר ועד לשעה 22:00 בערב, במהלך כל ימות השבוע, כולל שישי ושבת. כל מה שצריך לעשות הוא להזדהות בכניסה בעזרת אפליקציה או כרטיס חכם וקוד סודי, ולגשת ליחידת האחסון שלכם. עבור מי שנמצא בחו”ל, ניתן לייפות את כוחם של מקרובים או בני משפחה כדי שיוכלו לגשת אל שטח האחסון ולקחת דברים מהמחסן לאחסון תכולת דירה בתל אביב.

מומחי אחסון דירה של אביה אחסנה – כאן לשירותכם

אם אתם לא יודעים מה גודל המחסן שאתם צריכים לטובת אחסון תכולת דירה, יועצי האחסנה של אביה אחסנה ישמחו לעזור בהערכת גודל יחידת האחסון והשירות המתאים של השכרת מחסן לתכולת דירה. לעתים, אריזה נכונה של החפצים המיועדים לאחסנת דירה, לצד ביצוע סדר בבית (והיפטרות מכל מה שמיותר) לפני העברה לאחסנה, יכולים לייעל את המשימה ולדרוש פחות שטח אחסון. ייעוץ של מומחים בכל הנוגע לאחסון תכולת דירה בתל אביב מאפשר לכם לנצל בצורה מיטבית את שטח האחסון ואת הכסף שלכם. ואם אתם מעדיפים לעשות את זה בעצמכם, באפשרותכם להשתמש במחשבון האחסנה של אביה אחסנה, באמצעותו תוכלו להעריך את גודל החדר שאתם צריכים, לקבל הצעת מחיר ובמידה ותבחרו – לבצע הזמנה און-ליין.

המחיר של אחסון דירה עשוי להשתנות בהתאם לנתונים כמו מיקום שירות אחסון תכולת דירה. מחסן בתל אביב יעלה יותר ממחסן במיקום מרוחק, כך שכדאי לחשוב על בחירה באחסון תכולת דירה במחסן שאינו במרכז הארץ, אם לא נדרשת נגישות מיידית או שאתם נמצאים בחו”ל במהלך כל התקופה), תקופת ההשכרה, איכות מתחם האחסון, רמת האבטחה והשמירה של מתחם האחסנה ועוד.

מחשבון האחסנה של אביה יכול לעזור לכם להעריך את המחיר הנדרש באופן ראשוני עבור השכרת מחסן לתכולת דירה.

גמישות מקסימלית באחסון תכולת דירות בתל אביב

אחסון תכולת דירה יכול להיות עניין דינמי – בחלק מהמקרים נדרשת תקופת זמן קצרה מהמתוכנן, או לעתים ארוכה יותר מהמתוכנן. לכן, חשוב לדעת ששירות השכרת מחסן לתכולת דירה בתל אביב של אביה אחסנה הוא שירות גמיש, שאינו כולל מקדמה או דמי ביטול (מלבד שירותי הובלה הכוללים דמי ביטול). גם מי שהזמין שירות אחסון תכולת דירה ובסוף לא השתמש בו, התשלום מתחיל רק עם כניסת התכולה בפועל ליחידת האחסון. השימוש באחסון הוא למינימום 30 ימים ולאחר מכן ניתן לפנות את שטח האחסון מתי שרוצים ולשלם רק על הימים של האחסון בפועל.

סיכום

כעת, כאשר ידוע לכם יותר על שירותי אחסון תכולת דירה, הנקודות החשובות שכדאי לקחת בחשבון והמצבים הנפוצים בהם ניתן להשתמש בהם, כדאי לבחור בשירותי אחסון מתקדמים, בטוחים ומסודרים. אביה אחסנה תשמח לארח את החפצים שלכם ולשמור עליהם בזמן שאתם ברילוקיישן, בטיול גדול בחו”ל, במעבר בין דירות, בשיפוץ דירה או כל מצב אחר הדורש מכם אחסון תכולת דירות בתל אביב.

אחסנה נעימה!