יש לכם שאלות? לנו יש תשובות! ריכזנו כאן עבורכם את התשובות לשאלות ששואלים אותנו פעם אחר פעם. יש לכם שאלות נוספות? שלחו הודעה או דברו איתנו
מהי בעצם אחסנה?
פעם אחת לפני שנים רבות היה מחסן קטן וחשוך והדלת בכניסה היתה נתקעת בגלל עומס החפצים בפנים. אחסנה היא סיפור אחר לחלוטין, שהפכה לחלק משדרוג איכות החיים בארה"ב ובאירופה ונעשית פופולרית גם בישראל. מה עוד? היינו יכולים לדבר על זה שעות
אבל זמנכם יקר אז ניתן לסרטון לתת תשובות:
אילו סוגי אחסנה יש?
בגדול יש שלושה סוגים – אחסון תכולת דירה, אחסנה בסניפים עירוניים ואחסנה בארגזים. מהם ההבדלים ואיך יודעים מה מתאים? קחו דקה ותנו לסרטון לתת תשובה >
איך יודעים איזה מחסן צריכים וכמה הוא עולה?
אנחנו מעניקים שירות חינם וללא התחייבות בטלפון. בואו נדבר ונעריך יחד מה גודל החדר שתצטרכו, כדי שתשלמו רק על מה שצריך, לא פחות ולא יותר. עכשיו ניתן לסרטון לדבר > .
איך מדברים איתכם?
איך שרוצים כי אנחנו זמינים כמעט בכל דרך. אפשר למלא פרטים בטופס יצירת קשר ונחזור אליכם. אפשר גם בוואטסאפ 052-3097988, בטלפון 073-796-8010 או במייל [email protected].
מהן שעות הפעילות?
מרבית הסניפים שלנו זמינים לכניסת לקוחות קיימים 24/7 באמצעות אפליקציה או כרטיס חכם. לשעות הפעילות המדוייקות של כל אחד מהסניפים ניתן להיכנס דרך הקישור הזה.
מוקד השירות שלנו פעיל בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-16:00 ובימי ו’ וערבי חג בין השעות 08:00-12:30.
אני רוצה לפנות את חדר האחסנה שלי בקרוב. מה לעשות?
אז ככה. אם אנחנו הובלנו את החפצים שלך לסניף, אז אנחנו זמינים בוואטסאפ, במייל או בשיחת טלפון כדי לתאם את ההובלה חזרה הביתה.
אם ההובלה נעשתה שלא דרכינו או שיש לך הובלה משלך, אפשר לדבר אתנו אחרי שסגרת עם המוביל את תאריך הפינוי ואז לא לשכוח לעדכן אותנו. אנחנו ניתן לך הנחיות לפינוי וייפוי כח למוביל במידת הצורך.
אני מפנה היום את חדר האחסנה שלי. מה חשוב לדעת?
דבר ראשון, תודה שבחרת לאחסן את החפצים שלך אצלנו. מקווים שהם נהנו לא פחות ממך מאיכות האירוח שלנו.
דבר שני, הנה כמה טיפים לצ'ק אאוט :)
איך מקבלים חשבוניות?
איך מעדכנים אמצעי תשלום?
שכחתי את מספר חדר האחסנה שלי
אני מנסה להיכנס לחדר האחסנה שלי ללא הצלחה (דלת הכניסה לא נפתחת עם הציפ, המפתח לא פותח את המנעול וכו')
מיד נפתור את העניין. מה שצריך לעשות הוא לדבר איתנו דרך האינטרקום שממוקם ליד דלת הכניסה הראשית. נציג שירות יענה במהירות ויטפל בבעיה, בכל שעה משעות היממה
איבדתי את המפתח / את הצ'יפ. איך מקבלים חדש?
אין שום בעיה. תוכל להגיע לסניף בשעות הפעילות של מוקד השירות על מנת לקבל צ’יפ או מנעול חדש. אין צורך בתיאום מראש.
מוקד השירות שלנו פעיל בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-16:00 ובימי ו’ וערבי חג בין השעות 08:00-12:30.
איך עובד הביטוח?
הביטוח נעשה עבור כל תכולה באופן ספציפי, בהתאם לפירוט שלה ולערך של כל אחד מהחפצים. התשלום עבור הביטוח נקבע עפ"י השווי המצטבר של התכולה. אנחנו יודעים שביטוח הוא עניין מורכב לפעמים אז הכנו סרטון הסבר שיעשה את הדברים לפשוטים
איך מעדכנים את הביטוח?
על מנת לעדכן את סכום הכיסוי, יש למלא טופס ביטוח חדש עם פירוט כל הפריטים אותם ברצונך לבטח. כמובן שניתן להוסיף ולהוריד פריטים במידה הצורך.
כדאי לקחת בחשבון > אם סכום הביטוח העדכני יהיה גבוה מסכום הביטוח הראשוני, יחוייב חשבונך רטרואקטיבית על ההפרש החל מיום תחילת האחסנה. זאת, מאחר שבמקרה של נזק לא ניתן יהיה לקבוע האם הנזק התרחש לפני עדכון הביטוח או לאחריו.
אני רוצה לבקר בחדר האחסנה שלי. האם צריך לתאם את ההגעה?
מרבית הסניפים שלנו זמינים לכניסת לקוחות קיימים 24/7 באמצעות אפליקציה או כרטיס חכם, ללא צורך בתיאום מראש. לשעות הפעילות המדוייקות של כל אחד מהסניפים ניתן להיכנס דרך הקישור הזה.
אל סניפי הראל ושדי חמד ניתן להגיע בשעות הפעילות, ללא צורך בתיאום מראש.
אם האחסנה שלך היא בעגלות בסניפים חולון או פ”ת קריית אריה, נבקש להודיע ארבע שעות מראש כדי שנוכל להכין עבורך את העגלה.
אני רוצה לעדכן מיופה כח בחשבון שלי
איך מתאמים סל הרמה בסניף חולון?
בקלות. בסניף חולון קיים סל הרמה, לצורך העלאת תכולות גדולות. אפשר לפנות אלינו בבקשה לתיאום ללא תשלום נוסף יום אחד לפני התאריך המבוקש ע”י שליחת הודעת וואטסאפ, מייל או להתקשר למוקד השירות במהלך שעות הפעילות. ניתן גם להשאיר הודעה מחוץ לשעות הפעילות.
מוקד השירות שלנו פעיל בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-16:00 ובימי ו’ וערבי חג בין השעות 08:00-12:30.
גיליתי שחדר האחסנה שלי גדול או קטן מדי. מה לעשות?