חבילה משולבת של הובלה ואחסנה באביה אחסנה

ישנן סיטואציות מגוונות בחיים הדורשות שילוב של הובלה ואחסנה, בעיקר כאשר מדובר באחסון תכולת דירה, או כשהחפצים והציוד שאנחנו רוצים לאחסן גדולים מידי בשביל רכב פרטי. בין אם אתם טסים לרילוקיישן, משפצים את הבית וצריכים אחסון של חדרים שלמים, או מאפסנים ציוד באופן זמני לשימוש עתידי – שילוב של הובלה ואחסנה באביה אחסנה הוא פתרון יעיל וחסכוני.

אביה אחסנה תשמח לארח את החפצים שלכם באחד מ-13 הסניפים שלה בפריסה ארצית, עם שירות משולב של הובלה ואחסנה המציע חיסכון בעלויות והרבה פחות טרחה בדרך לאחסנה מוצלחת. מהם היתרונות של הובלה ואחסנה באביה אחסנה?

סוגרים לכם את כל הפינות – הובלה ואחסנה במקום אחד

אם חשבתם שהזמנה של הובלה ואחסנה היא כאב ראש של התנהלות מול מובילים מפוקפקים מצד אחד ומחסן להשכרה מצד שני – תחשבו שוב. אביה אחסנה גייסה את כל הניסיון שלה בהובלת ציוד ותכולות דירות, לצד המחסנים המסודרים, הנקיים והמאובטחים של החברה, ויצרה פתרון מושלם שמכיל את כל מה שאתם צריכים, כדי ששום דבר לא ייפול בין הכיסאות.

חוויית אירוח מושלם מתחילה בהסעה מהבית

בחרתם לארח את החפצים שלכם אצלנו? תוכלו להזמין להם גם הסעה VIP, כלומר הובלה. שירותי ההובלה של אביה שמורים ללקוחות אשר בוחרים לארח את חפציהם במחסני החברה. מחיר ההובלה תחרותי והחוויה המקצועית (והאנושית) מול הנציגים וצוותי ההובלה לא פחות ממעולה. היתרון של בחירה בשילוב בין הובלה ואחסנה הוא האחריות מקצה לקצה מול ספק אחד- אביה אחסנה, חברת האחסנה המובילה והמנוסה בישראל. רק כך תוכלו להבטיח שהחפצים שלכם יקבלו יחס מועדף וייהנו מביטוח מלא- מרגע ההובלה ועד לחזרתם הביתה ממתחם האחסנה.

בלי הפתעות – מחיר פיקס מסוכם מראש על הובלה ואחסנה

קצת מוזר לכתוב את זה, אבל חשוב שתדעו שמחיר ההובלה שסוכם מראש הוא המחיר שתשלמו. יכול להיות שכבר נתקלתם במובילים שנקבו במחיר בשיחת הטלפון הראשונית, וכשהגיעו לשטח ניפחו את המחיר בעשרות אחוזים. באביה אחסנה התהליך מקצועי, שקוף וידוע מראש – עוד לפני הגעת צוותי ההובלה, נציגי החברה יוודאו את כל הפרמטרים הנדרשים להצעת מחיר מדויקת: מעלית, פירוק רהיטים, מספר ארגזים, אופי הציוד וכו’. בנוסף, צוותי ההובלה של אביה אחסנה מיומנים בסידור חדרי האחסנה בצורה אשר שומרת על החפצים וגם חוסכת מקום, כך שתוכלו לקחת את שטח האחסנה המדויק שאתם צריכים ולא לשלם יותר. שילוב בין הובלה ואחסנה מבטיח את ההובלה הבטוחה, במחיר ידוע מראש, ואחסנה יעילה המנצלת את שטח האחסון באופן אופטימלי.

לארוז לכם לקחת? לשילוב של הובלה ואחסנה אפשר להוסיף גם אריזה

בחרתם להוביל ולארח את החפצים שלכם אצלנו באביה אחסנה? כל לקוחות החברה, לרבות אלו שבחרו הובלה ואחסנה, כמובן, יכולים להוסיף גם שירותי אריזה מקצועיים (בתוספת תשלום), אשר יבוצעו על ידי אנשים שהפכו אריזה לאמנות. רוב הסיכויים שאת החפצים האישיים שלכם תרצו לסדר ולמיין לבד (למרות שגם את זה אנחנו יכולים לעשות), אבל אין שום סיבה לטפס על סולמות ולארוז ארונות בגדים או את כל המטבח, כאשר הנציגים המומחים של אביה יכולים לעשות את זה בשבילכם.

מעבר דירה הוא משימה גדולה ומשמעותית גם כך, ולכן שירותי אריזה יכולים לפנות לכם זמן לדברים חשובים יותר שרק אתם יכולים לעשות.

המובילים של אביה אחסנה מובילים במחמאות

צוותי ההובלה של אביה אחסנה הם קבועים ועובדים עם החברה במשך שנים רבות. באביה אחסנה בוחרים בקפידה את הצוותים ומוודאים כי הם לא רק טובים בהובלה, אלא גם אדיבים, קשובים ויודעים להעניק את השירות בצורה הטובה ביותר. שלא במקרה, חלק גדול מהמחמאות שהחברה מקבלת נוגע לצוותי ההובלה- הצצה בביקורות בגוגל תראה לכם את המצב.
חבילה הכוללת הובלה ואחסנה תאפשר לכם ליהנות מהשירות האדיב של צוותי ההובלה ומשירות האחסנה האיכותי של אביה אחסנה.

אחסנה בטוחה, מסודרת וזמינה

אביה אחסנה היא אחת החברות המנוסות בישראל בענף האחסון, אשר מפעילה נכון להיום 13 סניפים ברחבי הארץ. אביה אחסנה זכתה במשך השנים למוניטין של חברה איכותית, אמינה, הוגנת וכזו המספקת שירות מעולה.

בין אם מדובר במחסנים להשכרה בתל אביב, מחסנים להשכרה בחולון, אחסון תכולת דירה בירושלים או אחסון תכולת דירה בחיפה, מתחמי האחסון של אביה אחסנה מציעים את כל היתרונות במקום אחד: מתחם אחסון נקי ומסודר, חדרי אחסון מאובטחים, מסודרים ומאורגנים, עם פיקוח של מצלמות אבטחה ואנשי אבטחה מקצועיים. התשלום על האחסון הוא על השטח הנדרש בלבד ולתקופת זמן גמישה לפי הצורך. לקוחות החברה יכולים להגיע למחסן בכל שעות פעילות של הסניף ולקחת ציוד או חפצים, באמצעות אפליקציה או כרטיס חכם וקוד. לחלופין, ניתן גם לתת ייפוי כוח למקורבים אם אתם נמצאים בחו”ל. המחסנים כוללים חנייה צמודה ורובם פתוחים 24/7.

יועצי האחסנה המומחים של אביה נמצאים כאן בשבילכם – צרו קשר לייעוץ ולהתאמת הפתרון היעיל ביותר עבורכם, או לקבלת הצעת מחיר להובלה ואחסנה. עלויות האחסון תלויות באופי הציוד המאוחסן, משך זמן האחסון, מרחק ההובלה, נפח התכולה ועוד.

סיכום

שילוב של הובלה ואחסון יכול להועיל במגוון סיטואציות בחיים, כגון רילוקיישן, מעבר לדירה קטנה יותר, מעבר להורים לתקופת זמן מוגבלת, או שיפוץ הדורש פינוי של חדרים שלמים לתקופה ממושכת. גם אם יש לכם ציוד סקי הנמצא בשימוש רק פעם בשנה, או ציוד לתינוקות אשר יהיה שוב בשימוש רק בעוד מספר שנים- מחסנים להשכרה של אביה אחסנה הם המקום המושלם לאירוח החפצים שלכם. סניפי אביה אחסנה מציעים אירוח לכל מה שתצטרכו לאחסן, ברמת האבטחה והשירות האיכותיים ביותר.
אחסנה נעימה!