דבר שני, התשובה לשאלה “כמה עולה אחסון תכולת דירה?” תלוייה בכמה נושאים:

  1. נפח – זהו למעשה המשתנה המרכזי הקובע כמה עולה אחסון תכולת דירה. אצלנו באביה אחסנה גודל חדר האחסנה נקבע עפ”י הנפח שלו בקובים. קוב הוא למעשה מטר מעוקב, או M3, המחושב ע”י מכפלה של אורךXרוחבXגובה. קחו לדוגמא מכונת כביסה סטנדרטית, שאורכה 60 ס”מ, רוחבה 60 ס”מ וגובהה 85 ס”מ. מהמכפלה הזו יוצא נפח של 0.6X6X0.85 = כ- 0.3 קוב. בדומה, הנפח של ארון שתי דלתות ממוצע (בנפח מלא, לפני פירוק) הוא 1.6X2.4X0.6 = כ- 2.3 קוב. אז איך יודעים כמה עולה אחסון תכולת דירה, או במילים אחרות – מהו הנפח שתתפוס תכולת הדירה שלכם? ההמלצה שלנו – לעשות את זה בשיחת טלפון עם אחד מיועצי האחסנה המנוסים שלנו, או באמצעות מחשבון האחסנה שלנו ולקבל הערכה של הנפח הנדרש לכם.
  2. מיקום – פריסת הסניפים הרחבה שלנו מאפשרת לכם להחליט מה יותר חשוב לכם – מחיר או מרחק. התשובה לשאלה “כמה עולה אחסון תכולת דירה במרכז או בגוש דן” שונה מהתשובה לשאלה ” כמה עולה אחסון תכולת דירה מחוץ למרכז הארץ?”. אתם גרים בגוש דן או בחיפה ומעוניינים לאחסן את תכולת הדירה שלכם בסניף קרוב לבית? המחיר לקוב בסניפים אלה יהיה גבוה יותר מאחר שהעלויות שלנו גבוהות יותר במקומות האלה. מעוניינים לשלם פחות? יש לנו גם סניפים מרוחקים יותר, במרחק של עד שעה נסיעה (ולפעמים גם פחות), ואם תבחרו בהם, תוכלו לחסוך עד 30% מעלות האחסנה. ההמלצה שלנו – אם אתם מעריכים שתשתמשו בחדר האחסנה שלכם לעתים קרובות, בחרו בסניף קרוב לבית. במידה ואתם מתכננים להגיע לחדר האחסנה רק לעתים רחוקות, בחרו בסניף במיקום מרוחק יותר ותחסכו כסף.
  3. שעות פעילות– גם כאן, התשובה לשאלה ” כמה עולה אחסון תכולת דירה?” משתנה בהתאם לרמת הנגישות של הסניף. מרבית הסניפים שלנו פועלים 24/7 או לפחות בשעות פעילות נרחבות מאוד, ומאפשרות כניסה עצמאית לסניף באמצעות כרטיס חכם (צ’יפ) וקוד סודי אישי מתי שרק תרצו. במקצת מהסניפים אין אפשרות כזו, והגישה לחדר האחסנה שלכם מוגבלת לשעות פעילות סטנדרטיות (8:00-16:30 בימי השבוע, 8:00-12:30 בשישי). בסניפים אלה יהיה מחיר האחסנה זול במעט, אם כי לא באופן משמעותי, אבל אם זה מספיק מבחינתכם, אז למה לא לחסוך עוד קצת?

ובכל זאת, כמה עולה אחסון תכולת דירה?

אז נכון, כדי לדעת במדוייק כמה עולה אחסון תכולת דירה, אין ברירה אלא “לצלול לתוך הפרטים”. אבל אם רוצים רק הערכה ראשונית, כדי לדעת פחות או יותר כמה עולה אחסון תכולת דירה? בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם טבלה שנותנת “כלל אצבע” על העלויות של השכרת חדר אחסנה. הטווחים הם רחבים יחסית, ובמקרים מסויימים יתכן שמה שתצטרכו בפועל שונה ממה שנדמה לכם שאתם צריכים. לשני הכיוונים אגב – יש לנו לא מעט לקוחות שמופתעים מכך שלאחר שיחה איתנו הם מגלים שהתשובה לשאלה “כמה עולה אחסון תכולת דירה?” היא “פחות ממה שחשבתם”.

סוג חדר אחסנה נפח חדר אחסנה תכולה אפשרית טווח מחירים (ל- 30 ימי אחסנה)
בינוני 7-10 קוב אחסון תכולת דירה קטנה (1-2 חדרים) 340-750 ₪
גדול 11-20 קוב אחסון תכולת דירה בינונית (3-4 חדרים) 460-900 ₪
גדול מאוד 21 קוב ומעלה אחסון תכולת דירה גדולה (5 חדרים ומעלה) החל מ- 32 ש”ח לקוב, תלוי בסניף

 

בכל מקרה, חשוב שתדעו – לא משנה באיזה סניף תבחרו לשכור מחסן – האבטחה, הנקיון, הביטוח וכמובן השירות של אביה אחסנה הם באותה רמה גבוהה בכל הסניפים, ללא הבדל. בנוסף, שיחה עם אחד מיועצי האחסנה המנוסים שלנו תוכל לחסוך לכם כסף, מאחר שאנו לא רק מסייעים לכם להעריך את גודל חדר האחסנה שתצטרכו, אלא גם נותנים לכם עצות שיחסכו לכם כסף. כך שלא מספיק לשאול ” כמה עולה אחסון תכולת דירה?”, ומומלץ מאוד לשאול ” כמה עולה אחסון תכולת דירה שתתאים בדיוק למה שאנחנו צריכים ולמה שאנחנו מעוניינים לשלם”. ושתהיה לכם אחסנה נעימה!