בעולם המודרני, הצורך באחסון תכולת דירה הופך להיות נפוץ יותר ויותר. בין אם אתם עוברים דירה, משפצים את ביתכם, יוצאים לרילוקיישן או פשוט זקוקים למקום נוסף לאחסון חפצים, שירותי אחסון תכולת דירה מקצועיים יכולים להיות הפתרון המושלם עבורכם. אביה אחסנה, חברת האחסנה הגדולה והמובילה בישראל, מציעה פתרונות אחסון תכולת דירה בצפון מתקדמים ואיכותיים, עם שלושה סניפים באזור חיפה והקריות. הסניפים ממוקמים בסמוך לצירי תנועה ראשיים, מה שמאפשר נגישות מקסימלית ללקוחות מכל רחבי האזור. עם מיקומים בצ’ק פוסט, באזור התעשייה המפרץ (בין חיפה לקריות) ובאזור התעשייה מילואות (בין הקריות לעכו, בסמוך לכפר מסריק), אביה אחסנה מבטיחה כי כל תושב באזור הצפון יוכל למצוא פתרון אחסון קרוב ונוח.

מה זה בעצם אחסון תכולת דירה בצפון?

אחסון תכולת דירה הוא שירות המאפשר לכם לאחסן חלק או את כל תכולת הדירה שלכם, חפציכם האישיים, רהיטים וכל פריט אחר בחדר אחסנה, שהינו חלק ממתחם אחסנה שמור ומאובטח. שירות זה מיועד למי שזקוק למקום אחסון לטווחי זמן שונים מסיבות שונות, כגון מעבר דירה, שיפוצים, רילוקיישן או פשוט צורך באחסון של חפצים שאין להם מקום בבית. באזור הצפון, ובמיוחד באזור חיפה והקריות, ישנה דרישה גוברת לשירותי אחסון תכולת דירה ברמה גבוהה. אביה אחסנה מספקת מענה מקיף לצורך זה, עם מגוון רחב של אפשרויות אחסון המותאמות לצרכים השונים של הלקוחות.

שירותי אחסון תכולת דירה בצפון עם אביה אחסנה כוללים:

– חדרי אחסנה בגדלים שונים, כך שתשלמו בדיוק על מה שאתם צריכים

– מערכות אבטחה ובקרה 24/7

– גישה נוחה לחדר האחסנה שלכם 24/7, באמצעות כרטיס חכם וקוד אישי

– אפשרויות אחסנה לטווח קצר או ארוך, ללא התחייבות מראש

– שירותי אריזה והובלה (במידת הצורך ובתוספת תשלום)

– ייעוץ מקצועי לבחירת חדר האחסנה שיתאים לכם בדיוק

מה היתרונות של אחסון תכולת דירה בצפון עם אביה אחסנה?

בחירה באביה אחסנה לצורך אחסון תכולת דירה בצפון מביאה עמה מספר יתרונות משמעותיים:

  1. מערכות אבטחה מתקדמות – כל מתחמי האחסנה של אביה אחסנה מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר. מערכות אבטחה מתקדמות, מצלמות במעגל סגור CCTV מבטיחים את בטיחות החפצים המאוחסנים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המתחמים מצויידים במערכות אזעקה ובקרת כניסה מתקדמות המחוברות למוקד אבטחה צופה 24/7.
  2. מיקום נוח – עם שלושה סניפים באזור חיפה והקריות, בסמוך לצירי תנועה ראשיים, אביה אחסנה מציעה נגישות מצוינת לתושבי הצפון. המיקום המרכזי מאפשר ללקוחות להגיע בקלות ובמהירות לחדרי האחסנה שלהם. הסניפים ממוקמים בנקודות מרכזיות עם גישה נוחה לצירי תנועה ראשיים, מה שמקל על ההגעה והיציאה עם כלי רכב גדולים או משאיות הובלה.
  3. נגישות מקסימלית – לקוחות אביה אחסנה נהנים מגישה נוחה לחדרי האחסנה שלהם. מתחמי האחסנה פעילים 24/7, כך שניתן להגיע לחדר האחסנה שלכם בכל מועד ושעה שנוחים לכם. בנוסף, המתחמים מתוכננים עם מעברים רחבים ומעליות משא (מלבד סניף הצ’ק פוסט שהוא במפלס החנייה ואין בו צורך במעלית), המאפשרים תנועה קלה של חפצים גדולים ומגושמים.
  4. ביטוח – לשקט נפשי מלא, אביה אחסנה מציעה ביטוח מקיף לחפצים המאוחסנים, להענקת הגנה נוספת ושקט נפשי. הביטוח מכסה מגוון רחב של מקרים, כולל נזקי אש, מים, פריצה ורעידת אדמה. הכיסוי הביטוחי והתשלום עליו הינו בהתאם לשווי התכולה המאוחסנת, כך שתשלמו בדיוק על מה
  5. מקצועיות ושירות אישי – אנחנו המומחים לאחסנה, אבל אנחנו גם בני אדם. הצוות המקצועי של אביה אחסנה ישמח תמיד לסייע, לייעץ ולהציע פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח. חברי הצוות עוברים הכשרות והדרכות בנושאי אחסנה ושירות לקוחות, כדי להבטיח חוויה מיטבית לכל לקוח.
  6. תנאי אחסנה אופטימליים – הסניפים של אביה אחסנה מתוכננים על מנת לוודא שנשמרים בהם תנאי אחסון אידיאליים. הם מאווררים היטב, מוגנים מפני לחות ומזיקים ומבוצעות בהן עבודות נקיון ותחזוקה לאורך כל השנה. כל זה מבטיח שמירה מיטבית על החפצים המאוחסנים, גם לתקופות ארוכות.

מגוון אפשרויות אחסון תכולת דירה בצפון

אנחנו באביה אחסנה מבינים שלכל לקוח יש צרכים ייחודיים, ולכן מציעה מגוון רחב של אפשרויות אחסון. אצלנו אין התחייבות לתקופת זמן – תקופת המינימום לאחסנה היא 30 יום, ולאחריה ניתן לפנות את חדר האחסנה מתי שרוצים, ולשלם רק על פרק הזמן בו השתמשתם בו בפועל.

  1. אחסון לטווח קצר – מתאים ללקוחות הזקוקים לפתרון אחסון זמני, למשל בזמן שיפוצים או מעבר דירה. ניתן לשכור יחידות אחסנה לתקופות קצרות, החל מ- 30. זה אידיאלי למצבים כמו:

– שיפוץ הבית או הדירה

– מעבר בין דירות כאשר יש פער בין מועדי היציאה והכניסה

– סטודנטים החוזרים הביתה לחופשת הקיץ

– אחסון עונתי של ציוד ספורט או ריהוט גינה

  1. אחסון לטווח ארוך – עבור לקוחות הזקוקים לפתרון אחסון ממושך יותר, אל דאגה – תוכלו להשתמש בחדר האחסנה שלכם גם לאורך זמן. זה מתאים במיוחד למצבים כמו:

– אחסון חפצים בעלי ערך רגשי שאין להם מקום בבית

– שמירה על רהיטים ופריטים נוספים עבור שימוש עתידי, כגון ילדים שעתידים לעזוב את הבית

– אחסון ציוד עסקי או מלאי לעסקים קטנים

– שמירה על אוספים או תחביבים שדורשים מקום רב

  1. חדרי אחסנה בגדלים שונים – החל מחדרי מיני לאחסון פריטים בודדים, ועד לחדרים גדולים המתאימים לאחסון תכולת דירה שלמה. נפח החדרים נמדד בקוב – מטר מעוקב – וניתן לשלב מספר חדרים על מנת להגיע לנפח המדוייק הדרוש לכם, ברמת דיוק של קוב בודד.

הגדלים הנפוצים הם:

– חדרי מיני (1-6 קוב) – מתאימים לאחסון תכולת חדר קטן או מספר ארגזים

– חדרים קטנים (7-10 קוב) – מתאימים לתכולת דירת חדר או שניים, או לאחסון תכולה חלקית של דירות גדולות יותר.

– חדרים בינוניים (11-20 קוב) – מסוגלים להכיל תכולה של דירה בת 3-4 חדרים

– חדרים גדולים (21 קוב ומעלה) – לאחסון תכולת דירה גדולה או לצרכים עסקיים

  1. שירותי אריזה והובלה – בנוסף לאחסון עצמו, אביה אחסנה מציעה הובלה של החפצים אל המחסן ובחזרה הביתה. בנוסף, ניתן לקבל מאיתנו גם שירותי אריזה (כחלק משירות ההובלה בלבד). כחלק משירות ההובלה, ניתן לקבל גם שירות של פירוק והרכבה של רהיטים, על מנת לחסוך נפח אחסנה ולהוזיל את העלויות.

מחירים ותנאים – שקיפות ותחרותיות

אנחנו באביה אחסנה מאמינים בשקיפות מלאה בכל הנוגע למחירים ותנאי השכירות. אנחנו מציעים מחירים אטרקטיביים ותחרותיים, המותאמים לשוק האחסון בצפון הארץ. המחירים נקבעים הן ע”י נפח חדר האחסנה והן ע”י מיקום הסניף. ככל שהסניף קרוב יותר לחיפה, כך מחיר האחסנה בו גבוה יותר.

התשלום מבוצע באמצעות חיוב חודשי בכרטיס אשראי, וכפי שנכתב קודם – אצלנו אין התחייבות לתקופת זמן מעבר ל- 30 יום ראשונים. אתם יכולים לפנות את המחסן מתי שתרצו, ולשלם רק על תקופת הזמן בה השתמשתם בו בפועל.

אנחנו דוגלים בשקיפות מלאה – אצלנו כל העלויות והתנאים מוצגים בבירור ללקוח טרם חתימת ההסכם. אביה אחסנה מקפידה על מדיניות של “ללא הפתעות” בכל הנוגע לחיובים כספיים.

כמו כן, חשוב לשים לב שאנחנו מציעים מעת לעת מבצעים מיוחדים והנחות, במיוחד ללקוחות חדשים. כדאי לשאול את נציגי השירות לגבי המבצעים העדכניים שלנו. שימו לב שהחבילות המשולבות, הכוללות אחסנה והובלה, הן משתלמות במיוחד, ועשויות לחסוך לכם זמן וכסף בתהליך האחסנה.

שירות לקוחות – במרכז תשומת הלב

אחד המאפיינים הבולטים של אביה אחסנה הוא הדגש על שירות לקוחות איכותי ואישי. החברה מאמינה כי כל לקוח הוא ייחודי, ולכן מציעה:

  1. ייעוץ אישי – צוות יועצי האחסנה המקצועי שלנו זמין לייעץ ולהדריך בבחירת חדר האחסנה המתאים ביותר לצורך שלכם. יועצי האחסנה יעזרו לכם להעריך את נפח האחסנה הנדרש לכם ולהציע לכם את חדר האחסנה המשתלם ביותר עבורכם. ניתן לעשות זאת גם באופן עצמאי, באמצעות התהליך הדיגיטלי שלנו.
  2. פתרונות מותאמים אישית – מתוך הבנה כי לכל לקוח צרכים שונים, אנחנו מציעים פתרונות גמישים ומותאמים. בין אם מדובר באחסון קצר טווח לצורך שיפוץ או אחסון ארוך טווח של אוסף יקר ערך, אביה אחסנה תתאים את השירות לצורך שלכם.
  3. זמינות גבוהה – צוות שירות הלקוחות זמין בשעות נרחבות, כדי לתת מענה מהיר לכל שאלה או בקשה. ניתן ליצור קשר במגוון ערוצים – טלפון, דוא”ל, וואטסאפ, מסנג’ר או טופס פנייה באתר. בנושאים דחופים ניתן לפנות גם מחוץ לשעות הפעילות.
  4. איתכם לאורך כל הדרך – החל משלב הייעוץ הראשוני, דרך תהליך ההובלה והאחסנה, ועד לסיום תקופת האחסנה. צוות החברה ילווה אתכם בכל שלב ויוודא שחווית האחסנה שלכם חלקה ונעימה.
  5. משוב ושיפור מתמיד – החברה מעודדת משוב מלקוחותיה ומשתמשת בו כדי לשפר ולייעל את שירותיה באופן מתמיד. סקרי שביעות רצון נערכים באופן קבוע, והצעות לשיפור מתקבלות תמיד בברכה, גם אם הן לא נעימות. מרבית הלקוחות שלנו מרוצים מאוד ורואים את זה בציוני הביקורות הגבוהים שאנחנו מקבלים בגוגל, אבל דווקא מהלקוחות הפחות מרוצים (ויש גם כאלה, מעטים אמנם) אנחנו לומדים כיצד ניחן לשפר עוד את השירות.
  6. גמישות לשינויים – אנחנו מבינים כי צרכי הלקוחות עשויים להשתנות, ולכן מציעים גמישות בשינוי של נפח חדר האחסנה לפי הצורך. אם תגלו שאתם זקוקים ליותר או פחות מקום, ניתן לשנות את גודל החדר בקלות.
  7. מידע ועצות שימושיות – אביה אחסנה מספקת ללקוחותיה מידע שימושי וטיפים לאחסון יעיל. באתר החברה ניתן למצוא מדריכים לאריזה נכונה ועצות לארגון חדר האחסנה. חלק מהתכנים קיימים גם כסרטונים – שווה לצפות!

אחסון תכולת דירה בצפון עם אביה אחסנה

אחסון תכולת דירה בצפון עם אביה אחסנה מציע לכם פתרון מקיף, בטוח ונוח לכל צרכי האחסון שלכם. עם שלושה סניפים באזור חיפה והקריות, אביה אחסנה מספקת נגישות מצוינת ללקוחות מכל רחבי הצפון. היתרונות הרבים, כולל אבטחה מתקדמת, מגוון אפשרויות אחסון, מחירים תחרותיים ושירות לקוחות מעולה, הופכים את אביה אחסנה לבחירה המועדפת עבור אחסון תכולת דירה בצפון.

אז בין אם אתם זקוקים לאחסון קצר טווח במהלך שיפוץ או מעבר דירה, או לפתרון ארוך טווח עבור יציאה לרילוקיישן או כל צורך אחר, אביה אחסנה מציעה את הפתרון המושלם עבורכם. עם דגש על מקצועיות, אמינות ושירות אישי, אביה אחסנה מבטיחה חוויית אחסון חיובית ונטולת דאגות… ומקיימת!